Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Awaria silnika peknięta szklanka??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Awaria silnika peknięta szklanka??

    Do czasu dostania mandatu za wirtualny teren zabudowany, do czasu

  • #2
    Awaria silnika peknięta szklanka??

    Witajcie wczoraj spokojnie jechałem sobie moja Skodziną tak 80 km/h, aż tu nagle huk silnik zgasł i nic....Zaraz mega ciśnienia i strachu dostałem.
    Nie odpalałem tylko zaraz do mojego mechanika przetrasnportowanie auta i czekałem na werdykt, zadzwonił mi wieczorem ze to na "szczęście" nie rozrząd....ale chwyciło czy pękła szklanka tak to nazwał i narobiła dużo syfu w gniazdzie głowicy?? nie wiem czy dobrze pisze nawet.
    Z racji tego iż w silnikach jestem raczej amatorem dopytałem o wszystko i ponoć najlepsze rozwiązanie to poszukać nowej głowicy??
    Posiadam oznaczenie AHF.
    Przebieg auta 237tyś.
    Co wy radzicie?? Macie kogoś polecic w tym temacie jeżeli by już trzeba nową szukać??
    Dzięki za pomoc Adamscool
    Ta Skodzinka twarda była!!!

    1,9 TDI 136 z ECUSOFTa

    Komentarz


    • #3
      szklanka to inaczej popychacz zaworu
      jak faktycznie pokancerowała mocno głowicę to szukaj głowicy
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz


      • #4
        No głowica już jest w firmie, która sie tym profesjonalnie zajmuje i mi ja całą sprawdzi. Przy okazji zmiana rozrządu, olej i tak dalej. Jutro rano mam dostać głowice i zaraz z nią do mechanika na przygotowania montażu.
        Ta Skodzinka twarda była!!!

        1,9 TDI 136 z ECUSOFTa

        Komentarz


        • #5
          adamscool,
          Wymieniałeś wcześniej szklanki? Powinno się niby przy przebiegu 180tys.
          Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
          a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
          Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
          O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez adaś
            Powinno się niby przy przebiegu 180tys.
            i pewnie już od dłuższego czasu wypracowane szklanki (a) musiały wydawać odgłosy.
            Nie słyszałeś tego?
            DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
            www.chiptuning.katowice.pl
            DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

            Komentarz


            • #7
              Kolego "Krzych". Zainterosowałem się Twoją poradą ponieważ u mnie w siliniku stuka(rozgrzany czy nie wszystko jedno) coś tak jakby "nienaolwione zawory", taki klekot jakby mlotkiem uderzać w metal, nie wiem jak to dokładnie nazwać. W kabinie go nie słychać.Dodam ze samochod ma na licznku 175tyś km ale jestem prawie pewien że kręcony z 230tyś. Samochod kupilem rok temu już z chip tuningiem ( razem z klekotem ) i w odgłosie silnika nic sie nie zmienia po zrobienieu 20 tyś km. Czy mam się tym przejmować ?

              Komentarz


              • #8
                Radze to sprawdzić u mechanika co tam stuka pod pokrywą, bo wymiana samych szklanek będzie znacznie mniej kosztowna od ew. wymiany głowicy, wałka rozrządu itd...
                Nagraj i wrzuć plik, może uda się "wysłuchać" Twojego silnika na odległość
                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                www.chiptuning.katowice.pl
                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                Komentarz


                • #9
                  geodeta,

                  Fachowiec od razu ci powie 'na słuch' czy to szklanki. U mnie facet to zauwazyl przy przegladzie technicznym.
                  Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                  a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                  Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                  O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                  Komentarz


                  • #10
                    Bywałem kilka razy u mechanika z tym samochodem i widocznie chyba musze go zmienić bo uważa, że ona najwyraźniej tak ma :roll: Czytałem sporo na forum o problemach z odpalaniem ciepłego silnika. Mojego szkodnika też trzeba kilka dobrych sekund kręcić, kiędy silnik jest rozgrzany,aby odpalił. Być może ma to jakiś związek. Nagrałem sinik i możecie go wysłuchać z tego pliku:
                    Serwery hostit.pl

                    dzięki za zaintereosowanie

                    Komentarz


                    • #11
                      Te szklanki sie wymienia czy podklada jakies specjalne blaszki ... tak slyszalem :|
                      Ile orientacyjnie moze to kosztowac ? :roll:
                      miauuuuuuuuuuu!
                      O1 SLX

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez geodeta
                        Bywałem kilka razy u mechanika z tym samochodem i widocznie chyba musze go zmienić bo uważa, że ona najwyraźniej tak ma
                        tak samo jest z chorobą u człowieka, jak nie można jej wyleczyć, to należy ją polubić

                        Zapraszam, korekcja dawki rozruchowej rozwiąże problem z odpalaniem.

                        Zamieszczone przez turbojajko
                        Te szklanki sie wymienia czy podklada jakies specjalne blaszki ... tak slyszalem
                        dobrze słyszałeś, ale to było w Golfie II 1.6D tak się regulowało luz zaworowy.
                        Po roku 1988 były też już popychacze hydrauliczne i nie było podkładek do regulacji.
                        DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                        www.chiptuning.katowice.pl
                        DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X